Roncsok: Régi idők kocsija

Ebben a részben egy régóta elfeledett, '60-as évekbeli autót nézek meg.

 Elég nehéz lenne róla írni bármit is úgy, hogy a videó előtt ne lőjem le a lényeget az autóval kapcsolatban, de annyit talán mondhatok, hogy egy ismerősöm adta a tippet, készített is róla egy kisebb videót, amit elküldött nekem.

A típusra először mást tippeltünk, de végül kiderült, hogy tévedtünk. Megtaláltam a jármű adattábláját is, amiből további infókat is megtudhattam róla, ugyanakkor sikerült beszéltem a tulajdonossal is, aki elmondta, hogy valamikor terv volt az, hogy újra életet leheljenek bele, de aztán végül nem lett belőle semmi.

img_2117.JPG

img_2104.JPG

img_2101.JPG

img_2112.JPG

img_2107.JPG

img_2114.JPG

g0174507.JPG

g0144498.JPG

img_2108.JPG

g0184510.JPG

Szinte eggyé vált a földdel

Az autó pedig azóta is ott áll, a kaszni elég rossz állapotban van, felújítása pedig elég sok pénzt emésztene fel, de hát az ilyen jellegű autóknál ez nem szokatlan.

Alapból imádom az 50'-s 60'-as évek autóit, de nekem annyira megtetszett a kocsi így ebben a formában, az állapota, ahogy kezdett eggyé válni a természettel, meg az egész hangulata, hogy az leírhatatlan. Egyszerűen muszáj voltam elmenni, megnézni és készíteni róla egy videót a Roncsok című sorozat részeként.

Írta, Hajner Gyula

Ha tetszett, iratkozz fel a youtube csatornára is a további videókért! Autóroncsokért ide kattints!

add-on-paypal-payouts3.jpg