Roncsok - A természet mindig győz

A "Roncsok" című sorozat legújabb részében olyan régi járműveket veszünk szemügyre, amik az idők során eggyé váltak a természettel.

 Pár hónappal ezelőtt az egyik ismerősöm küldött egy képet, amin roncs autók látszódtak, de mivel elég rossz minőségű fotó volt, így ekkor még én sem tudtam milyen roncsokról van szó.

Így hát gondoltam saját szememmel győződöm meg, hogy mivel, mikkel is állok szemben, hiszen a sorozatban javarészt csak különleges, ritka vagy régi járműroncsokat szoktunk bemutatni. Reméltem, hogy most sem lesz másképp és hát szerencsére nem kellett csalódnom.

A poént természetesen most sem lövöm le itt, írásban, így aki kíváncsi, nézze meg a videót, bár valószínűleg a hozzáértőbbek az alábbi fotókból biztosan ki fogják találni, mely típusokról is van szó.

Nem gyakoriak napjaink közlekedésében, az biztos!

img_2190.JPG

img_2144.JPG

img_2150.JPG

img_2158.JPG

img_2159.JPG

img_2200.JPG

img_2167.JPG

img_2163.JPG

img_2193.JPG

img_2184.JPG

img_2203.JPG

img_2207.JPG

img_2147.JPG

img_2145.JPG

img_2223.JPG

img_2237.JPG

img_2234.JPG

img_2216.JPG

img_2180.JPG

Nagylátószögű fotók

Mindenesetre szerintem megérte kicsit "kihámozni" a 60'-as évekből származó kocsikat a természet fogságából és megzavarni örök álmukban, legalábbis amíg megmutattam ezeket a nem mindennapi roncsokat, amik feltehetőleg már a '80-as évek vége óta itt állnak és szinte eggyé váltak a természettel.

Írta, Hajner Gyula

Ha tetszett, iratkozz fel a youtube csatornára is a további videókért! További autóroncsokért ide kattints!

add-on-paypal-payouts3.jpg